Dažniausiai užduodami klausimai

Kokius produktus siūlote?

Siūlome platų spektrą žaidimų periferijos produktų, įskaitant peles, klaviatūras, ausines, kilimėlius, žaidimų valdiklius ir kt. Mūsų tikslas - patenkinti visus jūsų žaidimų poreikius, siūlydami aukštos kokybės produktus iš žinomų prekės ženklų

Kaip galiu sužinoti daugiau apie jūsų produktus?

Kiekvieno produkto puslapyje rasite išsamią informaciją apie jo funkcijas, specifikacijas ir klientų atsiliepimus. Taip pat galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, jei turite klausimų.

Koks jūsų pristatymo laikas?

Dauguma užsakymų pristatomi per 1-3 darbo dienas. Tikslus pristatymo laikas yra pateiktas prekės kortelėje..

Kokia yra pristatymo kaina?

Pristatymo išlaidos priklauso nuo užsakymo dydžio ir pristatymo vietos. Tiksli prekės pristatymo kaina pateikiama apmokėjimo metu. Siūlome nemokamą pristatymą visiems užsakymams, viršijantiems 100 EUR sumą.

Ar siunčiate į užsienį?

Šiuo metu siunčiame tik į Lietuvą. Tačiau ateityje planuojame plėsti savo veiklą ir siųsti į kitas šalis.

Ar turite fizinę parduotuvę?

Šiuo metu esame internetinė parduotuvė. Tačiau ateityje svarstome atidaryti ir fizinę parduotuvę.

Kokius mokėjimo būdus priimate?

Priimame mokėjimus visomis pagrindinėmis mokėjimo kortelėmis, taip pat per PayPal ir banko pavedimus.

Ką daryti, jei nesu patenkintas savo pirkiniu?

Siūlome 14-os dienų grąžinimo politiką. Jei nesate patenkinti savo pirkiniu, galite jį grąžinti pilnam grąžinimui arba keitimui. Plačiau skaitykite čia.

Ar jūsų parduodami produktai turi garantiją?

Taip, dauguma mūsų parduodamų produktų turi gamintojo garantiją. Garantijos laikotarpis gali skirtis priklausomai nuo prekės ženklo ir produkto. Garantijos informaciją rasite kiekvieno produkto puslapyje arba gamintojo svetainėje.

Kaip susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo komanda?

Galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu - [email protected], telefonu - + 370 600 06670, tiesioginiu pokalbiu mūsų svetainėje arba naudodamiesi kontaktine forma žemiau.

Ar siūlote nuolaidas ir akcijas?

Taip, reguliariai siūlome nuolaidas ir akcijas savo produktams. Galite užsiregistruoti mūsų naujienlaiškiui, kad gautumėte pranešimus apie naujausius pasiūlymus.

Ar turiu sukurti paskyrą, kad galėčiau apsipirkti?

Ne, galite apsipirkti ir be paskyros. Tačiau paskyros sukūrimas leis jums išsaugoti savo pristatymo informaciją, stebėti užsakymus ir pasiekti savo pirkimo istoriją.

Ar jūsų svetainė saugi?

Taip, mūsų svetainė yra saugi. Naudojame SSL šifravimą, kad apsaugotume jūsų asmeninę informaciją.

Ką daryti, jei pamiršau savo slaptažodį?

Jei pamiršote savo slaptažodį, galite spustelėti nuorodą "Pamiršau slaptažodį" prisijungimo puslapyje. Jums bus išsiųstas el. laiškas su instrukcijomis, kaip atkurti slaptažodį.

Kaip pasirinkti tinkamą pelę / klaviatūrą / ir t.t.?

Renkantis žaidimų periferiją svarbu atsižvelgti į savo žaidimo stilių, biudžetą ir asmenines pirmenybės. Mūsų svetainėje rasite kiekvieno produkto išsamius aprašymus bei filtrus pagal svarbias charakteristikas, kurie padės jums išsirinkti tinkamiausią įrangą. Taip pat galite pasinaudoti mūsų naudingais patarimais arba klientų aptarnavimo komandos pagalba - mielai atsakysime į jūsų klausimus ir patarsime renkantis.

Neradote informacijos?

Susisiekite su mumis, atsakysime į bet kokius iškilusius klausimus, susijusius su prekių grąžinimu ir garantiniu taisymu.

Susisiekite su mumis