Grąžinimas ir garantinis taisymas

Prekė yra brokuota arba sugedo - garantinis aptarnavimas

Kur kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?

Jeigu naudodami prekę susidūrėte su jos trūkumais ir norite gauti garantinį aptarnavimą, nesivaržykite susisiekti su mumis žemiau pateiktais kontaktiniais duomenimis:

Kokia yra garantinio aptarnavimo tvarka?

  1. Susisiekite su mumis atsiųsdami el. laišką arba paskambinkite nurodytu telefonu ir praneškite savo problemą ar poreikį dėl garantinio aptarnavimo.
  2. Mes pasistengsime jums kuo greičiau atsakyti ir, jei reikės, suderinsime prekės paėmimą arba kitą žingsnį garantinio aptarnavimo procese.
  3. Gavus prekę, profesionali komanda atliks visus būtinus tyrimus ir bandymus, siekdama išsiaiškinti problemos priežastį.
  4. Remiantis atliktomis analizėmis, mes pasiūlysime jums geriausią sprendimą ir, jei tai bus taikytina, atliksime garantinį aptarnavimą.

Mes vertiname jūsų pasirinkimą naudotis mūsų produktais ir paslaugomis, bei esame pasirengę jums padėti, jei kiltų bet kokių problemų. Susisiekite su mumis, ir mes stengsimės jums greitai ir efektyviai padėti!

Kokiam laikotarpiui prekei galioja garantinis laikotarpis?

Visoms mūsų prekėms teikiama kokybės garantija, kuri taip pat vadinama teisine arba gamykline garantija. Garantijos galiojimo laikotarpis gali skirtis priklausomai nuo sąlygų ir yra nurodomas gaminio aprašyme arba įtrauktas į pirkimo sąskaitą-faktūrą.

Kiek laiko gali trukti prekės garantinis taisymas?

Dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus paprastai šaliname per 2–3 savaites nuo produkto pristatymo į garantinį servisą dienos. Jei reikalinga užsakyti detalę iš užsienio, laukimo laikas gali išsitiesti iki 45 dienų.

Prekė yra kokybiška - pageidauju grąžinimo

Kur kreiptis dėl prekių grąžinimo?

Jeigu prekė nėra naudota ir norite ją grąžinti, nesivaržykite susisiekti su mumis žemiau pateiktais kontaktiniais duomenimis:

Jei grąžinate prekę, kuri yra geros kokybės:

Galite pasirinkti grąžinimo būdą (pavyzdžiui, grąžinti paštu arba naudoti kurjerių tarnybą), ir taikysime įprastus paslaugos išlaidų tarifus.
Jei prekė yra geros kokybės, jūs patys turite padengti siuntimo išlaidas.

Jei grąžinate prekę, kuri yra prastos kokybės (nekokybiška):

Prekėms išsiųsti, galite naudoti kurjerio paslaugas. Mes patariame pasirinkti LP EXPRESS kurjerių paslaugas. Patikrinkite paslaugų kainas ir užregistruokite siuntą čia.
Patvirtinus, jog prekė yra prastos kokybės, kompensuosime jūsų patirtas išlaidas. Nepamirškite pateikti dokumentų, patvirtinančių siuntimo išlaidas, pvz., kvitą už paslaugas arba mokėjimo patvirtinimą.

Kokios prekės negali būti grąžintos?

Jei perkate prekę internetu, turite teisę per 14 dienų atšaukti nuotolinę sutartį ir grąžinti prekę. Svarbu, kad prekė nebūtų naudota, ir turite įrodymus, kad ją perkate iš tam tikro pardavėjo.

 

Tačiau yra prekių, kurių grąžinti negalima:

 

  1. prekės pagamintos pagal vartotojo nurodytas specifikacijas arba aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms;
  2. prekės greitai genda ar jų galiojimo trukmė yra trumpa; supakuotos prekės yra nebetinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių ir kurios buvo išpakuotos jas pristačius (pvz.: apsauginės kaukės, skydeliai ir pan);
  3. prekės po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  4. alkoholiniai gėrimai, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo–pardavimo sutartį ir juos pristatyti galima tik po 30 dienų, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo prekiautojui nepavaldžių rinkos svyravimų;
  5. prekės įsigytos su sutartimis, pagal kurias vartotojas pateikė prekiautojui konkretų prašymą dėl apsilankymo, kad jis atliktų skubų remontą ar priežiūrą. Jei tokio apsilankymo atveju prekiautojas suteikia papildomų paslaugų, išskyrus vartotojo konkrečiai nurodytąsias, ar tiekia papildomų prekių, išskyrus atsargines dalis, būtinas priežiūrai ar remonto darbams atlikti, tokioms papildomoms paslaugoms ar prekėms turi būti taikoma teisė
  6. atsisakyti sutarties;
    supakuoti vaizdo ar garso įrašai arba supakuota programinė įranga, kurie juos pristačius buvo neišpakuoti;
  7. laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai, išskyrus tokių leidinių prenumeratos sutartis;
  8. pateikiamas fizinėje laikmenoje neįrašytas skaitmeninis turinys, jei teikimas pradėtas vartotojui aiškiai iš anksto sutikus ir pripažinus, jog dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.

Pilną sąrašą negrąžinamų prekių galite rasti CK 6.228-10 2 d. arba čia.

Per kokį laikotarpį galima grąžinti kokybišką prekę?

Daugeliui mūsų prekių yra taikoma galimybė grąžinti už pinigus. Jei norite grąžinti įsigytą prekę be jokios priežasties, tai galite padaryti per 14 dienų.

 

Tačiau svarbu žinoti, kad ne visos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų, ir yra tam tikrų išimčių, kurios buvo apibrėžtos aukščiau.

Neradote informacijos?

Susisiekite su mumis, atsakysime į bet kokius iškilusius klausimus, susijusius su prekių grąžinimu ir garantiniu taisymu.

Susisiekite su mumis